Joomla ServiceBest Web HostingWeb Hosting
Home Teams Heren 1 Heren 1 gaan na winterstop weer goed van start

Heren 1 gaan na winterstop weer goed van start

Heren 1 - Merelfeldia 2 (25-01-2010)
Swen zijn "last match"

Gisteren werd er voor het eerst in 2010 weer een wedstrijd gepeeld. Voor enkele spelers was het ook de eerste bal contact sinds enkele weken. Ik zal geen namen noemen maar Kees en Daan waren net op tijd terug van vakantie voor de wedstrijd. De selectie voor de wedstrijdt was niet compleet aangezien peter nog hinder heeft van al het eten met kerst, Ike die weer met vuurwerk heeft gespeeld, of waren het toch messen? Ron moest weer naar kleine meisjes gaan kijken(wat hij overigens met alle plezier doet. Daarnaast waren er mensen wat licht gebleseerd door skien/snowboarden en het tillen van oudere mensen. Maar desondanks ging iedereen fris en fruitig er tegen aan, tegen Merefeldia.

Merefeldia had al een mentale voordeel want reserve aanvoeder left handy sandy had de tos verloren. Merelfeldia had een betere indruk dan de vorige wedstrijd tegen hun. Het was minder slaapverwekkend en meer dreiging. Daarom speelde de heren met veel concentratie in de verdediging. Maar aanvallend was de concentratie een stuk minder. Grote kansen werden er snoei hard tegen de paal gegooid terwijl de keeper niet de grootste was. Na 18 minuten stond het daarom maar 6-3 daarna kwam das Kanon in het veld en haalde de heren 1 uit de sleur van het missen van kansen en gooide 3 ballen achter elkaar erin. Daarna ging het beter in de aanval en de verdediging stond als een muur. Bijna niks ging er door heen en wat er door heen ging was een prooi voor de keeper. Heren 1 ging daarom de rust in met 12-3.

Na de rust ging heren 1 verder waarmee hun waren geeindigd de eerste helft. Het scoren van goals en zeer sterk verdedigen. Er werd veel ruimte voor elkaar gecreerd waardoor er open kansen kwamen die gelukkig nu wel benut werden. Behalve een goede kans voor sander, die door een mooie aanspeel bal helemaal vrij werd gespeeld op cirkel maar jammer genoeg misten. Opmerkelijk was de publiekswissel van Teunis. Na 2 twee perfecten strafworpen en een mooie goal vanaf de cirkel was bij Teunis het hoogtepunt bereikt en werd daarom onder leiding van hard gejuich naar de bank gehaald. Jammer genoeg werd er in de tweede helft nog wel een tegentreffer geincasseerd door een rommel goal. Hierdoor werd de eindstand 31-4.

Helaas was dit de laatse wedstrijd voor das Kanon. Die de komende 10 weken in Wales gerimpeld vlees gaat wassen. (We zullen je missen als we geen kampioen worden!)

Reacties 

#1 Joeri Dehing 2010-01-25 13:01
Swen, veel plezier in wales jonge!

#2 Ike Weijs 2010-01-27 18:54
Whaha ik weet niet wie deze gemaakt heeft, ik neem aan joeri maar mooi verslag! en of het nou vuurwerk of messen was dat weet ik ook nie meer

Swen tot over 10 weken en goed die oudjes wassen he!

#3 Joeri Dehing 2010-01-28 12:52
Haha Ike, nee. Hij komt van Bram af, staat er toch ook boven :)

#4 Ike Weijs 2010-01-28 19:48
whaha volgens mij hebben de messen niet alleen mijn vingers verminkt, want kijken kan ik dus ook al nie mer

Om hier een bericht achter te laten dien je ingelogd te zijn. Inloggen kun je op de "Profiel" pagina.